fbpx
Visueel - Denkdoeners

Het OOG Wil ook wat!

Content = de key. De mens is van nature visueel ingesteld, daarom is goede content belangrijk voor een succesvolle website, social mediakanaal, campagne, brochure en ehm, eigenlijk alles!

Beeldinformatie verwerken we dan ook sneller dan tekst. Daarnaast blijft beeld meer hangen bij mensen, en gaan we sneller over tot actie na het zien van een goede foto of flitsende video en spetterend artwork. Inmiddels bestaat de helft van het onlinegedrag uit het kijken van video’s en daar bewegen we graag in mee.

Visueel - Denkdoeners

VISUEEL

Foto’s van goede kwaliteit trekken de aandacht. Ze creëren een bepaalde sfeer en stralen professionaliteit uit. Video kan erg relevant zijn wanneer je een bepaalde sfeer over wilt brengen, of wanneer je een specifiek product of een specifieke dienst tot in de puntjes uit wil leggen. Video zorgt voor betrokkenheid en spoort aan om te delen. Het is daarom een perfect middel om te gebruiken voor social media-advertenties. Ook kan het videomateriaal gebruikt worden op je website of in andere onlinecampagnes.

Belangrijk is dat het beeldmateriaal past bij het imago van het bedrijf of boodschap. Daar denken we strategisch graag over mee om de juiste snaar te raken en de boodschap goed over te brengen. Vervolgens zoeken we de juiste foto- & videograaf, locatie en eventuele modellen binnen ons netwerk om de productie uit te voeren. Van denken naar doen!

Visuele cases

Visuele cases waar we trots op zijn

AviFit Apparatuur

Voor AviFit ontwikkelde we in samenwerking met WOOTZ Media een brand-video die anders moest zijn dan alle andere. De video’s die AviFit altijd maakte waren gericht op een apparaat met een lange lijst van USP’s en behandelshots wat het apparaat doet. In onze ogen moest dit anders, want bij AviFit draait het niet alleen maar om de apparatuur.

Als achterliggende gedachte pakte we Apple als voorbeeld. De kracht van Apple is dat ze hun producten altijd als ‘de beste’ en ‘premium’ neerzetten in de markt. Dit sluit ook aan bij de filosofie van AviFit. Innoverend en toonaangevend in de markt van beauty- en afslank apparatuur. 

Toen we begonnen met het concept van de video hebben we geprobeerd zo ver mogelijk weg te blijven van het letterlijk aanprijzen van het bedrijf en/of product. De werkwijze van AviFit is anders dan het gemiddelde bedrijf bij beauty- en afslankapparatuur verkoopt. Het persoonlijke contact, dosis aan kennis en ervaring en eigen technische service zijn kenmerken die AviFit anders maken dan andere en juist dat moest duidelijk worden in deze video.

AviFit Challenge

Anja van AviFit kwam bij ons met de vraag; ‘Ik wil een serie waarbij mensen met overgewicht gevolgd worden op een respectvolle manier en te laten zien dat afvallen ook lukt zonder crash dieet’.

Met dit vraagstuk zijn wij aan de slag gegaan om een productie op touw te zetten en hebben we nagedacht over hoe de serie moest verlopen. Van a tot z hebben we uitgedacht, gerealiseerd en geproduceerd.

Bij de AviFit Challenge gaat het om echte mensen met echte verhalen die met behulp van sport- en voedingsschema de uitdaging aangaan om hun levensstijl aan te passen. Dit is de compilatie van de Challenge.