Visueel - DenkDoeners

Het OOG Wil ook wat!

Content = de key. De mens is van nature visueel ingesteld, daarom is goede content belangrijk voor een succesvolle website, social mediakanaal, campagne, brochure en ehm, eigenlijk alles!

Beeldinformatie verwerken we dan ook sneller dan tekst. Daarnaast blijft beeld meer hangen bij mensen, en gaan we sneller over tot actie na het zien van een goede foto of flitsende video en spetterend artwork. Inmiddels bestaat de helft van het onlinegedrag uit het kijken van video’s en daar bewegen we graag in mee.

Visueel - DenkDoeners

VISUEEL

Foto’s van goede kwaliteit trekken de aandacht. Ze creëren een bepaalde sfeer en stralen professionaliteit uit. Video kan erg relevant zijn wanneer je een bepaalde sfeer over wilt brengen, of wanneer je een specifiek product of een specifieke dienst tot in de puntjes uit wil leggen. Video zorgt voor betrokkenheid en spoort aan om te delen. Het is daarom een perfect middel om te gebruiken voor social media-advertenties. Ook kan het videomateriaal gebruikt worden op je website of in andere onlinecampagnes.

Belangrijk is dat het beeldmateriaal past bij het imago van het bedrijf of boodschap. Daar denken we strategisch graag over mee om de juiste snaar te raken en de boodschap goed over te brengen. Vervolgens zoeken we de juiste foto- & videograaf, locatie en eventuele modellen binnen ons netwerk om de productie uit te voeren. Van denken naar doen!

Visuele cases

Visuele cases waar we trots op zijn

[DDSlider tag="Visueel"]