WIJ DOEN: social media, huisstijl, concepting, creatief sparringpartner
Creativiteit in zijn muziek maar ook in strategie tot uitvoering. DJ Frynz aka Thomas Janssen heeft in 2019 de keuze gemaakt om zijn draaikunsten van zijn slaapkamer naar het grote publiek over te brengen. Vanaf dat moment zijn wij begonnen met het concept om Frynz heen te bouwen. Zeg je Frynz dan zeg je Dweilen, het handelsmerk van de act staat voor spetterende beats en vunzige deuntjes, bij het concept hoort een gelijknamige mixtape reeks en succesvol clubconcept.
Vanaf het begin hebben we gebouwd aan een huisstijl die bij de act en het concept past en dat vertaald naar een social media pakket waarin alle uitingen in dezelfde stijl zijn. De stijl wordt ook doorgevoerd in zijn Instagram pagina waar we de strategie, uitvoering en berichten voor verzorgen. Als strategische sparringspartner denken we mee aan de positionering van de act, proberen we samen te brainstormen om een onderscheidende en ijzersterk concept rondom de act neer te zetten.
De social media pagina van Frynz was in de beginfase zeer gericht op het draaien en daarvan content te posten. Met een creatieve brainstormsessie zijn we het roer gaan omgooien om een andere strategie te kiezen. De content die op de Frynz pagina geplaatst wordt is altijd met een creatieve twist, minder gefocust op het draaien maar meer gericht op de persoon ‘Frynz’. De flinke toename aan volgers en likes laat zien dat we de goede weg hebben ingeslagen.