Klantenportaal | Inloggen | Support
Klantenportaal | Inloggen | Support

Tommies Bar

Tommies Bar is een horecagelegenheid in Panningen, een kroeg met club allure. Tommies Bar richt zich meer op de doelgroep vanaf 20 jaar. Tommies Bar wil uitstralen is dat het meer dan alleen een bar is, het een bepaalde klasse heeft, het premium club gevoel moet uitstralen en je altijd welkom bent. Tommies Bar heeft een sterke aantrekkingskracht als het adres voor de late uurtjes in het weekend. Door de latere openingstijden is het toegankelijk voor mensen die komen vanuit evenementen of andere cafés waar de deuren al gesloten zijn.

Wij doen:

Marketing | Visueel

Tommies Bar
Tommies Bar - Denkdoeners

Marketing

Als creatief partner hebben we een nieuwe strategie uitgezet die doorgevoerd is geworden in de marketingstrategie. Kort samengevat: de stijl, tone-of-voice en beeldmateriaal moesten goed passen bij Tommies Bar en aansluiten bij de behoeftes van de verschillende doelgroepen. In de pay-off ‘Join the Club’ zitten alle elementen waar Tommies Bar voor staat. Met club wordt gerefereerd aan de het clubgevoel. Door het woord ‘join’ te gebruiken wordt het toegankelijk en nodigt het uit (kom er gezellig bij).

 

JOIN THE CLUB

Momenteel staat beleving centraal bij de behoefte van de doelgroep. Met Tommies Bar ligt het doel en focus voor komende periode om beleving te verkopen. De bezoeker dient steeds geprikkeld en verrast te worden. Dat begint vanaf het eerste moment op social media, totdat ze de deur weer uitlopen. Beleving wordt geboden door een sterke merkbeleving en een aparte marketingcampagne op social media rondom een concept, het concept zelf en decoratie/aanvullingen op het lichtplan. We blijven altijd meedenken over nieuwe ideeën en kansen en bedenken samen diverse acties om het publiek te blijven verrassen.

Visueel

Beleving verkopen klinkt leuk natuurlijk maar het oog wil ook wat. Daarom zijn we gaan bouwen aan een nieuwe visuele identiteit die past bij de merkpositie van Tommies Bar. De merkpositie die Tommies Bar wil uitstralen is dat het meer dan alleen een bar is, het een bepaalde klasse heeft, het premium club gevoel moet uitstralen en je altijd welkom bent. Herkenbaarheid is een belangrijk element wat een kernvoorwaarde is van de rebranding. De online uitstraling moet hetzelfde representeren als de uitstraling binnen de locatie (interieur).

Tommies Bar - Denkdoeners
Tommies Bar - Denkdoeners
Tommies Bar - Denkdoeners
Tommies Bar - Denkdoeners
Tommies Bar - Denkdoeners

Meer weten? Meet Remco

Benieuwd wat wij voor jou kunnen betekenen. Neem contact met ons op.