Als creatief partner hebben we een nieuwe strategie uitgezet die doorgevoerd is geworden in de marketingstrategie. Kort samengevat: de stijl, tone-of-voice en beeldmateriaal moesten goed passen bij Tommies Bar en aansluiten bij de behoeftes van de verschillende doelgroepen. In de pay-off ‘Join the Club’ zitten alle elementen waar Tommies Bar voor staat. Met club wordt gerefereerd aan de het clubgevoel. Door het woord ‘join’ te gebruiken wordt het toegankelijk en nodigt het uit (kom er gezellig bij).
JOIN THE CLUB
Momenteel staat beleving centraal bij de behoefte van de doelgroep. Met Tommies Bar ligt het doel en focus voor komende periode om beleving te verkopen. De bezoeker dient steeds geprikkeld en verrast te worden. Dat begint vanaf het eerste moment op social media, totdat ze de deur weer uitlopen. Beleving wordt geboden door een sterke merkbeleving en een aparte marketingcampagne op social media rondom een concept, het concept zelf en decoratie/aanvullingen op het lichtplan. We blijven altijd meedenken over nieuwe ideeën en kansen en bedenken samen diverse acties om het publiek te blijven verrassen.