AVIFIT
Al 18 jaar is Avifit een begrip in de regio als het om afslanken en figuurcorrectie gaat. Met haar sport- en health-center in Panningen heeft AviFit al meer dan 1000 tevreden klanten geholpen aan een slanker, fitter en gezonder lichaam. Voor velen is AviFit een stok achter de deur om hun doelen te behalen.
Ook is AviFit distributeur van hoogwaardige salonapparatuur. Met het bedrijf AviFit Beauty Equipment & Products is ze een toonaangevende leverancier op de markt. Op dit moment werken meer dan 170 schoonheidssalons en afslankstudio’s in Nederland en België met de apparatuur van AviFit.
WIJ DOEN
Social media, Grafisch design, Strategisch sparringpartner.
Van strategie tot sparringpartner, van creatieve doener tot uitvoering.
Al geruime tijd werken we samen met AviFit. Al 18 jaar is Anja met haar zaak een begrip als het gaat om afslanken en figuurcorrectie. Met haar sport- en health-center in Panningen heeft ze al veel klanten geholpen om op een gezonde manier gewicht te verliezen, correctie van het figuur, huidverbetering en cellulitis vermindering.
AviFit Beauty Equipment & Products is een toonaangevende leverancier als het gaat om hoogwaardige salonapparatuur en producten. Het geheel is verpakt in een totaalconcept voor (startende) bedrijven inclusief opleiding en begeleiding op onder andere het gebied van marketing.
Een intensieve samenwerking en vertrouwen is de sleutel tot dit partnership. We denken mee over de strategie, marketing en communicatie. Als creatieve doeners zorgen we dat de identiteit van AviFit – die we zelf ontwikkeld hebben – terugkomt in productfolders, brochures, productsigning en alles wat daar tussenin zit. We zitten samen aan tafel, brainstormen mee over nieuwe plannen en geven invulling aan de behoefte van de klant.
In 2021 breidt AviFit Panningen haar zaak uit en komt er meer focus te liggen op ‘sport & health’. Alle offline en online communicatie voor deze campagne hebben we verzorgd en uitgewerkt, ook hebben we signing van het pand vernieuwd, Artifice heeft dit op keurige wijze uitgevoerd. Doelstelling is om een nieuwe doelgroep aan te spreken, mensen nieuwsgierig te maken en online traffic te genereren. Voor de uitbreiding is gekozen om een openingsweekend te organiseren en om dit te promoten is gekozen om dit zowel online als offline te doen.
Elke week dat er verbouwd werd, zijn er professionele foto’s gemaakt die als teasers op Facebook gepromoot werden, deze foto’s gaven niet concreet weer wat er ging gebeuren en lieten vooral het bouwproces zien, ook is het bouwproces vastgelegd op videobeelden. Voor de opening zal een filmpje geplaatst worden waar het openingsweekend gepromoot wordt en het bouwproces te zien is. Shotic is onze partner voor het uitvoeren van de fotografie en de video. Organisch hebben we de Facebookpagina bijgewerkt om zo op een unieke wijze het openingsweekend te promoten. De datum voor het openingsweekend zal nader bepaald worden, deze is afhankelijk van de versoepeling van de Corona maatregelen.
We draaien als volledige partner mee in dit project en blijven meebouwen aan dit bedrijf.